08.11.2022
ASSETHOME WKRACZA NA RYNEK WTÓRNY

ASSETHOME WKRACZA NA RYNEK WTÓRNY POD MARKĄ ASSETREALESTATE.PL

Słuchaliśmy naszych klientów i postanowiliśmy ruszyć z projektem Asset Real Estate – mówią zgodnie właściciele Assethome. – Na rynku pierwotnym jako assethome.pl osiągnęliśmy już dużo i dzisiaj jesteśmy liderem wśród nieruchomości klasy premium – teraz zaczynamy nowy rozdział i ruszamy także na podbój rynku wtórnego!

Kojarzeni są przede wszystkim z silnie ugruntowaną pozycją na rynku pierwotnym. Obsługują projekty deweloperskie nad morzem, w Szczecinie, w Poznaniu, w górach i w Hiszpanii. Zespół assethome.pl od lat z powodzeniem spełnia wymagania swoich klientów co do zakupu wymarzonej nieruchomości. To, co ich charakteryzuje, to bogate portfolio luksusowych mieszkań oraz najlepszych apartamentów inwestycyjnych. Dotychczasowy sukces zachęcił ich do działania i sprawdzenia się w rynku, który rządzi się trochę innymi prawami.

Dzięki Asset Real Estate poszerzają działalność assethome.pl czyniąc usługi bardziej kompleksowymi. Wiadomo, że zakup nieruchomości od Dewelopera to dopiero początek, a ta sama nieruchomość może zmieniać właściciela wielokrotnie. Przyświecają im dwa cele. Pierwszy to zaoszczędzenie czasu obu stronom transakcji, poprzez szybkie ich skojarzenie oraz dostarczenie jakości usługi na najwyższym poziomie, a to już wyćwiczyli w ramach assethome.pl. Drugi cel to uzupełnienie oferty rynku pierwotnego o najpiękniejsze, wyselekcjonowane nieruchomości na rynku wtórnym i właśnie po to powstała zupełnie nowa marka nieruchomości premium z rynku wtórnego Asset Real Estate.

Przygotowanie projektu Asset Real Estate to długotrwały proces, do którego podeszli w sposób profesjonalny. Przygotowania zajęły nam ponad pół roku. Chcieli mieć wszystko zapięte na ostatni guzik. Teraz przyszedł czas na zaprezentowanie Asset Real Estate na rynku. – Nie ukrywam, że na ten moment czekaliśmy z niecierpliwością. Dla nas moment weryfikacji usługi z rynkiem to zawsze ekscytujący moment – mówi CEO Assethome Michał Wąsik.

Oferując całe inwestycje deweloperskie, mamy ogromną liczbę zapytań o lokale, które już wcześniej zostały sprzedane – dodaje Michał Wąsik – Posiadamy też wiedzę o klientach, którzy decydują się na sprzedaż nabytych nieruchomości tuż przed zakończeniem inwestycji lub już po przekazaniu kluczy. Szczególną uwagę skupimy wokół klientów, którzy mają zamiar sprzedać apartamenty kupione z naszą pomocą w inwestycjach oferowanych za sprawą assethome.pl, ale nie tylko. Pozostaje nam jedynie połączyć obie strony transakcji. Ta wiedza to nasza główna przewaga na rynku i zamierzamy na 100% ją wykorzystać.

Przeprowadziliśmy już pierwsze testy, które okazały się dla nas obiecujące. Wynika z nich, że część nieruchomości może się nie doczekać publikacji na dedykowanej stronie assetrealestate.pl. Jesteśmy przekonani, że w wyselekcjonowanej grupie 40 000 klientów inwestycyjnych assethome.pl w bardzo krótkim czasie znajdziemy nabywców apartamentów – podsumowuje CEO Assethome

Od samego początku w ramach Asset Real Estate obsługę zapewnią najlepsi doradcy na rynku. Jest ich na ten moment kilkunastu. W zdecydowanej większości zdobyli oni najlepsze doświadczenia w ramach assethome.pl.

Marek Oleśków, CFO Assethome

Jakie są korzyści ze współpracy z Asset Real Estate?

Na podstawie wiedzy i doświadczenia chcemy zapewnić najwyższy poziom wygody zarówno Sprzedającemu, jak i Kupującemu. Nasi klienci mogą na nas liczyć na każdym etapie współpracy. Nasza praca to nie tylko pośrednictwo – za cel stawiamy sobie budowanie długotrwałych relacji. Najważniejsza jest dla nas jakość obsługi.

Współpracujemy z bardzo dużą bazą klientów, która każdego dnia jeszcze się powiększa. Obsługujemy klientów, którzy niejednokrotnie wracają do nas, żeby kupić kolejne nieruchomości lub sprzedać te, które już wcześniej nabyli za naszym pośrednictwem. Często klienci kupowali nieruchomości z myślą, żeby je później sprzedać z zyskiem, prosili nas o pomoc przy sprzedaży, ale ze względu na charakter firmy polecaliśmy zaprzyjaźnione biura. Do niedawna mogliśmy oferować swoją pomoc tylko w kupnie nieruchomości z rynku pierwotnego, obecnie otwieramy się również na sprzedaż z tzw. drugiej ręki. Rynek wtórny zawsze był w naszym kręgu zainteresowań. Teraz jest ten moment, kiedy z dumą informujemy, że to się zmieniło i nasi klienci w tej kwestii również będą mogli na nas liczyć.

Pięć lat zajęły nam przygotowania do stworzenia odpowiedniej bazy nieruchomości i zaplecza marketingowego, by stworzyć nową jakość na rynku wtórnym. Naszym kluczowym atutem jest profesjonalny Zespół Doradców, który obsługuje wszystkie topowe inwestycje nad Bałtykiem, a także najlepszy dział Marketingu. Obecny budżet marketingowy jest jednym z największych w Polsce w obszarze rynku nieruchomości, a naszymi partnerami są największe platformy sprzedażowe i ogólnopolskie wydawnictwa. Stale publikujemy artykuły w ogólnopolskich wydawnictwach, np. Forbes, Gazeta Wyborcza, itd. Nasz obszar działań na najbliższy rok to województwo zachodniopomorskie. Plany ekspansji są bardzo ambitne i je zrealizujemy.

Tworzymy nową jakość na rynku nieruchomości Premium zarówno w marketingu, jak i obsłudze klienta. Od tego roku można nasze reklamy zobaczyć na ogólnopolskiej antenie, m.in. w TVN. Docieramy do 4,5 mln osób miesięcznie.

CEO Assethome Michał Wąsik

Inspiracje czerpiemy od naszych klientów, są inspiracją do stworzenia Asset Real Estate, gdy np. po kilku latach od zakupu swojego pierwszego "M" wracali do nas z cudowną informacją o powiększeniu rodziny. Pomagaliśmy poszukiwaniu nowej nieruchomości. Natomiast przy sprzedaży poprzedniej, nasi klienci szukali pomocy w innych biurach. Nieruchomości, które oferowaliśmy na rynku pierwotnym, a które po kilku latach wracają do ponownej sprzedaży znamy najlepiej – podglądaliśmy wszystkie etapy budowy, widzieliśmy jak „rosną ściany”, towarzyszyliśmy klientom przy zakupie.

Tak naprawdę obecnie wykonujemy bardzo naturalny krok. Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie na rynku nieruchomości, aktywna obecność w mediach społecznościowych, profesjonalne zaplecze informatyczne i marketingowe pozwolą nam stworzyć markę nr 1 również na rynku wtórnym. Czerpiąc z modelu, jaki z powodzeniem sprawdza się w assethome.pl na rynku pierwotnym indywidualnie ustalamy z naszymi klientem warunki współpracy.

Mariusz Kiermasz CIO Assethome

Jakie nieruchomości znajdą się w ofercie Asset Real Estate?

Tylko nieprzeciętne nieruchomości w najlepszych lokalizacjach. Obsługujemy obecnie najbardziej zamożnych klientów w Polsce, dla których priorytetem jest jakość. Swoją ofertę kierujemy do osób wymagających, dla których profesjonalna obsługa naszych doradców jest priorytetem. Jesteśmy przekonani, że najbardziej wyszukane nieruchomości pozwolą nam sprostać tym oczekiwaniom. To, co ważne, podobnie jak w przypadku rynku pierwotnego, chcemy stworzyć największą bazę ofert premium.

Jakie nowości w tym roku w assethome.pl?

W tym roku pokazaliśmy już kilka nowych inicjatyw a Asset Real Estate to nie jedyna nowość w naszej firmie. Pierwszy przykład z góry to m.in. inauguracyjny event Real Estate Investor’s Club promujący inwestycję Baltic Jet. Na evencie spotkaliśmy się na początku wakacji w prestiżowej kamienicy przy ul. Młyńskiej 12 w Poznaniu. Inicjatywa powstania klubu również wywodzi się od naszych klientów, którzy wskazywali na brak profesjonalnej platformy z dostępem do nieruchomości oferowanych przedpremierowo. Klub skupia wokół siebie osoby, które zajmują się inwestowaniem na rynku nieruchomości.

Magdalena Zaborska Manager ds. Nieruchomości

Zatrudniliśmy najnowocześniejszą technologię do pracy.

Dla maksymalnego komfortu naszych klientów we wszystkich oddziałach Assethome stanęły dotykowe ekrany multimedialne. Interaktywne monitory dają możliwość zwiedzania obiektu i okolicy jeszcze przed startem budowy. Cieszą się one dużym zaciekawieniem i aprobatą wśród osób zainteresowanych zakupem, ponieważ pozwalają na wirtualny spacer, przez co łatwiej jest wyobrazić sobie, jak będzie wyglądała dana inwestycja.

Marta Wolny, Doradca ds. Nieruchomości

Teraz wystartowaliśmy z nową platformą www.assetrealestate.pl, stroną stworzoną pod naszych klientów, która będzie miała przyjazny interface, możliwość łatwego wyboru, dodawanie nieruchomości do ulubionych i personalizacji oferty, i także zapisania się do newslettera.

Roksana Weber, Doradca ds. Nieruchomości

Podsumowując, Asset Real Estate to efekt pracy wielu osób zaangażowanych dotychczas w Assethome Każdy z nas wnosi coś innego do wspólnego nowego projektu. Liczymy na to, że nasze doświadczenie i wykształcenie w zakresie obrotu na rynku nieruchomości, kredytów, prawa, marketingu oraz IT da niesamowity efekt i wprowadzi nową jakość na rynku wtórnym. Już raz to zrobiliśmy wprowadzając na rynek Assethome. Mamy apetyt, aby to powtórzyć w Asset Real Estate.

Do zobaczenia #asssethometeam :)

Polecane artykuły

Nie czekaj i zapisz się do naszego Newslettera!

Zapisz się do naszego Newslettera i otrzymuj informacje o naszych nowych inwestycjach oraz ciekawych publikacjach.

ODDZIAŁY:
© 2023 Asset Investment. Wszelkie prawa zastrzeżone

Formularz kontaktowy

Jestem zainteresowany/-na:

Zabrania się kopiowania wizualizacji, zdjęć oraz opisów (w całości lub w części) bez zgody właściciela i administratora strony. Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170) wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze. Znaki towarowe i graficzne są własnością odpowiednich firm i/lub instytucji. Na potrzeby ninejszej strony www wyrażenie „Assethome” powinno być rozumiane jako pośrednik nieruchomości, w skład której wchodzi spółka pod firmą AssetHome Szczecin Wąsik Oleśków Kiermasz sp.k. oraz podmioty z nią powiązane kapitałowo i osobowo. 1. Treści i materiały publikowane na stronach internetowych należących do Assethome nie stanowią jakiejkolwiek rekomendacji czy porady inwestycyjnej, ani prawnej czy podatkowej, ani też nie są wskazaniem, iż jakakolwiek inwestycja lub strategia jest odpowiednia w indywidualnej sytuacji konsumenta jako inwestora. Fakt publikacji na tych stronach internetowych treści i materiałów dotyczących danego projektu inwestycyjnego nie oznacza, że Assethome rekomenduje inwestycję w określony projekt.2. Wszelkie prezentowane stopy zwrotu stanowią prognozę operatora (przedstawione dane dotyczą przyszłości i mogą okazać się błędne). Stopa zwrotu wskazane przez Operatorów i Deweloperów nie stanowią gwarantowanego wyniku inwestycji, a rzeczywisty wynik obciążony może być wieloma czynnikami ryzyka, które mogą prowadzić do uzyskania zysku niższego niż prezentowana stopa zwrotu.3. Każda inwestycja wiąże się z ryzykiem inwestycyjnym.4. Assethome jako pośrednik nieruchomości nie odpowiada za realizację inwestycji, nie ma wpływu na proces budowlany, wybór wykonawców, treść umowy rezerwacyjnej, przedwstępnej i końcowej.5. Assethome nie jest operatorem obiektu. Operatorem projektów inwestycyjnych / deweloperskich są operatorzy zewnętrzny wybierani przez Dewelopera. Niniejsza strona ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Assethome jest znakiem handlowym AssetHome Szczecin Wąsik Oleśków Kiermasz spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Jana Pawła II 11/3, 70-415 Szczecin, NIP: 8522640300, REGON: 369437863, KRS: 0000717852 Prezentowane materiały mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 1 Kodeksu Cywilnego. W szczególności zakres materiałowy, rozwiązania materiałowe, kolorystyka, funkcjonalność oraz kompletacja mają charakter poglądowy. Ich ostateczny kształt będzie ulegał zmianom w ramach prac projektowych lub wykonawczych, a niektóre elementy mogą nie występować w ostatecznej wersji inwestycji.